Bild 10

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-04-11 » 15:32:44
Känns som att jag inte har ett skit att skriva om. Allt känns så gjort och ytligt. Jag vill inte vara för trist och bitterfittig. Inte för djup och svår då jag inte vill läma ut mig allt för mycket. Vill inte avregga mig i bloggen, det gör jag hos mina vänner. Ah skitsamma, jag slänger upp en sån "blogg-lista-bild-grej".
 
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
 
Det får bli en bild på min vän Filip. Snällare människa finns ju inte, han är en sån person som är för snäll! Han skulle aldrig säga något för att få någon att må dåligt, aldrig. Vill ingen illa. Beundrar honom. Och brudar han är singel ;) Så vill någon dejta världens snällaste människa så har ni honom här :D
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!