Roddmaskin & Magda

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-09-02 » 00:02:32
Idag har varit en bra dag (: Tillbringade början av dagen med Cissi, sedan kom Magda vilket var superkul! Har saknat henne. Och hon hade med sig det Polska godiset som jag älskar :D
 
 
Vi skjutsade in Magsa & hennes kusin till stan så de skulle hinna med tåget. Jag och Mamma passade då på att kika in Rusta, väldigt litet mog alla andra Rusta som jag varit på... Men men, kul iaf. Sen åkte vi ut till fina Evelina för sista gången, hon flyttar in till stan nu! Vi har köpt en roddmaskin av hennes pappa så vi hämtade den idag. Testade den när vi fått upp den här hemma, haha den var ju as kul :D Har aldrig testat en sån innan xD
 
Senare ikväll var vi över hos min farbror m.f. för att äta surströmming!!! Blääää!
Jag äter absolut inte, fy fan så vidrigt det är. Men mamma, mormor & Solla käkade på.
Jag och gubbarna satt en bit bort med grillad kyckling.
Men blev en trevlig kväll, de fick även testa det Polska godiset och de gillade det såklart :D
Nu ska jag vandra mot sängen, godnatt!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!