Det går bra nu

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-09-04 » 17:03:28
Drar igenom lite kort nu ;)
 
1. Jag har kommit in på kursen som jag sökte på Distans - Psykologi B Fördjupning :D Nice som fan! Har varit lite nervig över att inte komma med ;) Men det gick ju vägen!
 
2. Jag har slagit personligt rekord i spåret! Sprang nästan dubbelt så långt. Stolt!
 
3. Har gjort ett helt kapitel + diagnosen och en till diagnos som jag hade kvar sen förra terminen på 3 lektioner. Fy fan så skönt! Jag har grymt svårt med matte ska ni veta. Ännu en gång; stolt!
 
Nu har jag skrytit klart ;) Snart kommer boyfriend och käkar räkor med mig! Mums som fan. Blir en myskväll ikväll, inget träna eller pluggande (:
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!