5 sep - Saga

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-09-05 » 21:54:30
Tänkte dra en snabbis om hur min dag varit (:
 
 
Skolan, slutade tidigt :D Whiie! Blev ingen A-timme dock. Synd för jag hade sett fram emot den. Men eftersom att jag slutade tidigt så åkte jag upp till Saga för att snacka skit och dricka te. Vilket var precis det vi gjorde. Men något riktigt kul hände! Saga fick ett telefonsamtal, och det var om jobb!!! Dom vill att hon ska komma dit och testa. Inget bestämt än men va fan! Vi blev superglada och hoppade runt i hennes kök tillsammans med katterna! Ja man kan glädjas lika mycket för någon annan skull som för sin egen (: Så kul som fan, grattis!
Jag säger bara: "Det går bra nu, kompis det går bra nu"!
 
 
Sen blev inte dagen så mycket roligare idag. Har pluggat och sprungit spåret, annars bara slappat (:
Postat av: Viktoria
2012-10-02 / 14:43:55

fett fin bild på saga <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!