3 sep

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-09-03 » 22:37:22
Ännu en dag har gått av mitt överintressenata liv! Njaa.. men lite har jag att säga iaf (:
 
Alltså såhär är det, bara 3min ifrån min bostad finns en fin tennisbana. Och ni har redan listat ut det antar jag. Jag funderar på att testa. Har innan tyckt att det varit skittråkigt men man ändras ju (: Bra som bara träningsgrej, inte spela seriöst liksom (:
 
Jag har även hittar en ny serie! Eller nej den är ju inte ny så men jag har inte sett den innan bara hört talas om den. Tusenbröder!!! Så nu när mamma lånat den av en polare så passar jag också på att kolla. Har alla 3säsonger men är bara på avsnitt 4 än så länge ;) Men tycker att den är jävligt bra iaf :D
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!