17 sep

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-09-17 » 22:33:54

Gjorde en riktig tabbe idag, trodde att jag hade sovmorgon men icke. Så när jag trampar in efter lunch så frågar min lärare vart jag hållt hus under förmiddagen, själv stod jag som ett fån och glodde på henne. Visade sig att vi haft svenska.. bööh! Missade det, inte bra. Och svenska som är funny :D Annars idag var det lugnt, var ute hos mormor och morfar en sväng för att hjälpa till med partytältet, ge hästarna äpplen och fika (:

 

Och vad har jag fått hem då? Jo en film :D Snow White! Whiiie!

Fråga inte om piratlappen, det bara blev! Haha

Har även nyss klippt mammas hår. Testade på saxen från Ullared ;)
Funkade bra faktiskt, hehe (:


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!