Älg & Plugg

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-10-08 » 16:03:41
Kom precis hem från skolan. Tyvärr hade Ewe redan åkt :( Hon sov hos mig i natt. Vi var ute och gick mitt i natten förresten! Vi hörde att det råmade konstigt men visste inte vart det kom ifrån eftersom att det inte finns kor i närheten. Tänkte att det kunde vara en bortstött älgkalv eller en påkörd älg så vi gav oss ut på vägen för att kolla för är den påkörd och ligger och lider måste man ju döda den så den slipper lida och anmäla det. Men iaf så hittade vi inget, tur kanske men inte tur om den var så att den låg och led. Vi gjorde vad vi kunde iaf.
Nu ska jag plugga lite, insåg idag att jag inte ligger så bra till som jag trodde! Bajs... Men lite hård-pluggande några dagar bör lösa det!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!