4 år av kärlek

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-10-07 » 18:14:35
Igår firade jag och Simon 4 år tillsammans. Den 6 oktober 2008 blev vi tillsammans och satte vårat datum. Det är helt sjukt hur fort tiden går. Jag har inte ångrat mig för en sekund. Fick jag göra om valet idag skulle jag fortfarande välja honom. Han är min kärlek. Jag har aldrig tvekat på att jag älskar honom, aldrig! Även när vi har varit ifrån varandra och gjort slut så har jag inte slutat älskat honom för det. Vi var aldrig ifrån varandra länge, några dagar innan vi insåg båda två vad vi hade gjort och blev tillsammans igen. Jag älskar Simon mer än vad jag någonsin kommer kunna beskriva.
 
 
Postat av: Naru
URL: http://gaywh0re.blogspot.com 2012-10-07 / 21:09:22

Grattis till er båda!!! :) <3

Svar: Taaack :)<3
Felicia Ericsson


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!