3 okt

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-10-04 » 23:36:01
Dagen började med skola, engelska. Sen hem slänga i sig 2 koppar kaffe och sedan dra in till stan. Gick och fika tillsammans med personen som jag är kontaktperson till, väldigt trevligt (: Sen gå till mammas jobb och möta upp henne och under tiden hon jobbade så pluggade jag och drack kaffe. Sen åkte vi till Rhodos där vi mötte upp Simon & Peter. Min lilla Evelina jobbar där som servitris :D Så himla god mat, min mun fick orgasm 15 gånger om! Mycket trevligt och Ewe var så duktig! Jag är så stolt över min vän ♥
 
Postat av: Evelina Ballerina
2012-10-06 / 13:45:56

Hahaha åååh vad glad jag blir och vad söt du är baby! :D Och vilken fin bild du fick till ;D <3<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!