1 okt

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-10-01 » 19:17:06
Hallå hallå! Sitter här och försöker plugga lite men hittar inte alls den informationen som jag vill ha x( Men annars då? Jo min dag har tuffat på rätt bra. Efter skolan så var jag in till stan för att fixa nytt recept till mina p-piller och boyfriend fick följa med, han är bäst! Sen fick jag skjuts till Mammas jobb och där drack jag choklad/kaffe :D Mums! Vi åkte ner på stan, hämta ut p-piller, Bolaget, Syaffären & sen till färgaffären. Nu ska jag snart få lite käk, kyckling :D Ah det var min dag för er som är intresserade. Ewe-Pewe kommer till mig snart också och sover här, alltid lika kul! (:
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!