Skol-update!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-11-28 » 15:24:05
Bild från skolan idag:
 
Har kört matte och engelska idag. Förklarade för min lärare att jag hade sån jävla förkylning och knappt någon röst (vilket hon hörde) så behövde inte snacka så mycket på engelskan ;) Nice, hon är så bra (: Så pluggade jag lite matte, cirkeldiagram närmare bestämt. Gick bra, har bara blandade uppgifter kvar nu sen är jag klar med heeela boken :D
 
Just nu sitter jag hemma och skriver om Hinduismens matvanor, spännande faktiskt!
Har tagit en liten paus just nu (:
 
Förresten så var det invigning för min björnfitta/byfånemössa idag ;)
Postat av: Cissi
URL: http://ceciliakickmaier.blogg.se 2012-11-28 / 19:27:31

Åh nej jag som trodde byfånemössan var borta för all framtid :(

Svar: Sorry Cissi-Pissi! ;) Haha! Fan vi måste ses snart nu när det inte blev någon bio!
Felicia Ericsson


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!