Inredningsstilar

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-11-26 » 23:08:08
Klar med med hela läxan i engelska nu och mitt fördjupningsarbete blev inlämnat här om dagen, jävligt skönt ska ni veta ;) Nu ikväll har det varit fixande här hemma med hallen. Nu är all panel uppe! Men golv, lister och tak är kvar. Men det är skönt, nu är det så ljust och fräscht!
På tal om det så har jag funderat lite. Det med att fixa hemma, alltså inreda och stil. Det finns ju huuur många stilar som helst och man kan vara en riktigt blandning av två st eller flera. Inget fel! Själv är jag en redig häxblandning! Men har alltid dragits lite mera åt vissa stilar. Nämligen: Lantligt, Orientaliskt & Rokoko! Det är mina "huvudstilar" eller vad man sa säga, haha! Och dom är ju väldigt olika men Lantligt & Rokoko går ju att kombonera och vet ni vad det blir? Jo Shabby Chick! Och det är ju sååå inne just nu. Och vet ni vad? Jag älskar det. Det är så många som har hittat sin stil i det nu som faktiskt inte haft en stil innan. Och jag då som har en blandning av tre och två som blir en så man kan säga två st stilar då. Bara för att jag föredrar vissa mer så tycker jag verkligen inte att de andra är fula! Nej verkligen inte. Eller ja okej visst, vissa är fula enligt mig men måste absolut inte vara det för sig. Skit i de som säger att så som du vill ha är ful för det är DU som ska bo och trivas där. Förut har jag tyckt att den Moderna inredningen har varit sååå opersonlig men jag har ändrat mig. Är det det man tycker om så ha det! Tycker du om det så är det du och då är det inte opersonligt! Oj vad långt detta blev, det var inte vad jag hade tänkt. Men jaja så blir det ibland (:
Ha det bäst och älska era hem!
 
 
Ska sova nu så godnatt ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!