Helgen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-11-04 » 11:35:42
Förlåt för jävligt dåligt uppdatering! Men har haft fullt upp.
 
Fredag:
Hjälpte Morfar med att köra skit till tippen. Var uppe med Mamma & Morfar på Lindbro och köpte virke till hallen. Sen åkte vi med morfars bil till Jürgen så han fixade den sen handlade vi mat. Och på kvällen hade vi fredagsmys i soffan med supergod mat jag, Simon & Mamma.
 
Lördag:
Gick upp 05.30 och åt frulle och fixade mig. Så kom morfar efter en timme så bar det av mot Stockholm. Så vi var på kaninutställning hela dagen. Det gick riktigt bra, jag vann klass B :D Det är ungdjursgruppen. I klass A (vuxnadjur) kom jag 12:a. Sen åkte vi hem och då bjöd mormor på porterstek!!! Så jävla gott! Och på kvällen kröp jag och mamma ner i soffan och kollade på film och åt godis (:
 
Söndag:
Ja det är idag det och jag har bara hunnit vakna. Med huvudvärk...
Får se vad som händer och fötter idag. Tänkte försöka hinna med att ut och gå med Jennifer.
Så skulle Ewe komma ikväll (:
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!