Hissar & Dissar

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-05-28 » 19:46:09


Nu kommer jag vara ganska hård i orden, men glöm inte att detta är mina åsikter och du har valt själv att läsa och har fri vilja till dina åsikter. Men helt ärligt nu, vad har hänt med det så kallade modet? Ska man gå runt och se ut som en slampa? Det är grymt fult och ser riktigt billigt ut. Jag skulle skämma ögonen ur mig om jag gick runt med det på stan och träffade min morfar eller nåt, nej fy fan vad pinsamt xD Haha! Kompisar till mig använder det men det är deras val och jag tycker inte mindre om dom som personer. Har däremot inte sagt till dom rakt ut hur fult jag tycker att det är men har inte heller sagt att jag tycker att det är fin, man väljer sina ord i varje läge ;) haha! Tycker bara att den typen av klädsel är ful, känns lite "hej-jag-vill-blotta-mig-diskret" ;D Men varför se ut så bara för att det är mode? Eller ja dom måste väl tycka själva att det är snyggt förstås. Men frågan är, skulle det inte vara mode, skulle folk ha det då? Tror inte det faktiskt (: Men något som är snyggt är när man har ett linne under, det ser fint och vårdat ut! Nej själv har jag min egen lilla stil (:



En riktig hiss är väl ändå att man kan börja grilla nu! :D Gott, saftigt nygrillat kött och en kall bärs. Finns det något som är så underbart på sommaren som det? Grilla med polarna, lira kubb och skratta så magen värker. Underbart! Känns som jag inte har så mycket att skriva, det hela är ju en känsla på något sätt (:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!