Sommarjobb

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-05-14 » 23:04:34
Jag kanske har gjort någon väldigt dumt. Jag har tackat ej till mitt sommarjobb...

Det var som så att jag hade fått ett jobb väldigt nära där jag bor inom handikappsomsorgen på ett gruppboende med äldre människor. Men helt ärligt så pallar jag inte med äldre människor, jag klarar inte kiss och bajs. Och sen så känner jag att jag behöver ett lov för att få var med mig själv bara. Har tänk rida massor, måla i alla dess former, fixa i trädgården, sy alla kläder jag har på g, motionera, läsa böcker och kanske göra några små dagsutflyckter med vänner. Jag tänker absolut inte åka iväg, det finns inte på kartan! Eller jo, Ullared med Cissi kanske ;) Men den blir ju bara två nätter.
Men jag känner iaf att jag gjort rätt val. Det är detta jag mår bäst av, jag är inte pengarkåt alls så det är ingen fara (: Har ni något jobb förresten?

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!