Min helg

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-05-06 » 17:06:21
Fredag:
Träffade Anna efter skolan, har saknat henne!
Sen blev det bara hem och slappa och göra lite läxor (:

Lördag:
Var i Finnerödja på kaninutställning, det ligger vid Örebro.
Och det gick väldigt bra denna gång :D
När vi kom hem så hade mormor lagat mat.
Blev hjort och potatis med massa sååås MUMS!
Även Simon var med och käkade men vi åkte hem
till honom sen där jag tvärslocknade i soffan vid 9.

Söndag:
Tog bussen hem sen drog jag ut till mormor och morfar
och plockade lite med kaninerna och så.
Sen var jag uppe på Rohan och hälsade på hästarna där.
Dom har ju ett föl också :D Men sjukt tomt utan Glaz
och alla stona :( Buhuu! Sen tog jag en promenix i skogen.
Åkte hem och tömde ut verandan, klippte buskar och
fixade en kattkoja :D Nu ska jag nog plugga, men är lite
sugen på vattenpipan (A) Hihi. BB ikväll, fan om inte Jennifer åker ut!

Glaz, du är saknad!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!