Hårvård

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2012-03-15 » 11:17:36

Jag har testar en Syoss shampoo & balsam nu i ca 2 månader. Och oj vad jag INTE är nöjd! Mitt hår har inte stärkts för fem öre det har bara blivit barnperuk-aktigt. Inte frissigt riktigt men det ser riktigt jävla dött ut av det. Tackar vet jag Tresemmé! Alla deras produkter funkar på mig faktiskt, säger inte att det funkar på alla andras hår men på mitt. Sen jag började använda deras för ca 2år så har mitt hår blivit väldigt mycket bättre! Men nu var jag dumk nog och var så nyfiken och ville testa på något nytt och valde Syoss. Men det försämrade verkligen mitt hår. (Nästan lika dåligt som Bobby´s) å vissa kanske de funkar jättebra, men inte på mitt. Berätta gärna om era erfarenheter (:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!