Äntligen freeeedag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2012-03-02 » 22:53:49
En efterlängtad helg! :D Inte för att något speciellt ska hända men att vara ledig är ju aldrig fel. idag har verkligen vart en segisdag. Inte ens halva klassen var i skolan och alla som var i skolan hade typ ont i huvudet eller var aströtta. Någon mer som har det eller? Idag efter skolan blev det en sväng på stan med sötis Michelle sen hem och sova middag sen över till Patric och käka och efter det knallade vi över hit och fixade i köket och fikade :D Nu kollar jag på BB och skriver svenskaläxa. Jag är förresten sjuuukt shoppingsugen! Både på skor och kläder, och inte tala om solbrillor! Blir alltid så brillkåt nu när vårsolen börjar smyga fram. Har kollat in lite på Gina Tricot för länge sen som jag vill ha, men Ewe den jäkeln hann föra mig ;) Men men. Dessa tröjor och linnet vill jag så gärna ha, och en jeansväst :D Ingen som har en gammal oversize jeansjacka som jag kan få köpa jävligt billigt? ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!