v.23

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-06-12 » 12:19:55
Tänkte uppdatera lite om vad jag gjorde denna vecka som jag inte bloggat (:

Har variet en del i stallet. Jessica testade till och med att rida, haha! Jävligt rolig syn faktiskt ;) Men det gick bra. Hon trillade inte av iaf (: Och på tal om Jessica så har ju hon flyttat hem till Skåne. Det var ju min inneboende och klasskamrat. Självklart är det skönt att bo själv med mamma igen men inte fan vill jag väl att hon ska tillbaka till Skåne! Vill att hon ska bo i Katrinehilm så jag kan träffa henne när jag vill :( Och på tal om det så har ju skolan slutat, whiiie! Det är riktigt skönt på många sätt (:
Vad har jag mer gjort då? Har varit en del hos min pojkvän och sen så har jag åkt raggarbil med Sandra :D Askul ju! Hon skulle skjutsa några studenter till deras bal och då fick jag hänga med ;D Men från det ena till det andra. I fredags så slutade vi ju skolan och då måste det väl firas på något sätt? Hade absolut ingen lust att göra något med klassen, dom har jag träffat så mycket sista veckorna så nu ville jag vara med mina polare :D Så jag & Saga drog ner till Amanda där även några av hennes klasskompisar var. Hade det riktigt trevligt (:

Åka raggarbil ;) :



Jag håller ju även på att odla lite. Min Chiliväxt är ganska stor men finns inte frukter än, men det kommer väl någon gång xD haha. har aldrig odlat det förut så har inte den blekaste om hur snabbt det går. Sen har jag ju odlat Squash i minikrukur som ska planteras ut NU :D



Så har vi äver fått lite ordning i trädgården. Har fått bort våran egna lilla soptipp :D
Så nu får jag äntligen mitt lilla land :D
Nu på första bilden som ska föreställa "före-bilden" så har vi redan hunnit åka med ett lass.
Jag hann inte riktigt med att foto, så tänk et det + en tredjedel till (:

Före:


Efter:


I söndags så målade jag lite också. Målade mina nyinköpta galgar. Dom har träfärgade... Men nu är dom vita :D Så målade jag även det sista på vitrinskåpet som ska sitta i köket och skrapade glasen från målarfärg (: Har även börjar måla lite på mitt sminkbord, men det får ni se en annan dag ;)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!