Skolavslutning & 67års kalas

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-06-15 » 23:41:07
Idag har det varit fullt upp. Först skolavslutning i Valla då min kusin Jonte slutade 9:an, han är så stor :D Han gick ju nyss på lekis! Så har han blivit så duktig. Han var en riktig bråkstake förut men nu senaste året har han tagit tag och engagerat sig (:
Sen åkte vi in till stan för att köpa studentpresenter och födelsedagspresenter.
När vi va klara med allt det så åkte vi raka vägen ut till Mormor & Morfar för Mormor fyller 67år idag (: Så blev firande där ute och jag passade på att sy lite också. Myste med hästarna och kaninerna också. Så har jag självklart kollat på fot bollen Sverige - England... Jävla skit säger jag bara!

Köpte även lite till mig själv (A)




Och så en pumptvål som vi ska ha i köket.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!