Nyköping 2 juni

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-06-02 » 23:18:23
Idag har jag varit i Nyköping med Mamma! Har shoppat lite som ni såg i tidigare inlägg och så var vi hos Bernt & Christina och käkade massa god mat :D Mums! Blev ganska så sent så hann inte åka in till stan till mina fina flickor :( Skulle ha käkat och druckit vin, så jävla mysigt! Men men, blir fler tillfällen. Och därmed kunde jag inte träffa Simon ikväll heller, buhuuu! :(

Men familjen Forsberg kom förbi på en snabbfika nu på kvällen så det var ju lite uppiggande iaf :) Nu är jag inne på min tredje kopp te. Ska strax ut och kolla så inte ljuset på Sims grav har slockat i detta ruskväder.



Köpte även lite fröer:
Buskkrasse, Vitpytta, Fingerborgsblomma, Piplök, Morot, Squash & Sockerärtor.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!