23 juni

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-06-23 » 23:22:26
Idag vaknade jag och var inte bakis :D Skönt som fan, trött såklart. Gick ner till Amanda tillsammans med Emilia & Emelie för att ha "dagen-efter-häng". Så skönt att bara sitta där nere dagen efter en fest där. Alla är äckliga! Vi luktar illa, vi ser ut som skit och är slöare än fastspikade sniglar. Haha, snacka om bekväm med sina vänner ;) I alla fan så drog några hem efter en stund så jag, Amanda och Niklas kollade på Torkel i knipa. Världens absolut bästa tecknade eller animerade film! Jag skojar inte den är verkligen det. Ni som inte sett den har missat något.



Morfar kom och hämtade mig senare så åkte vi ut dit. Pysslade lite med kaninerna och hästarna. Sen käkade vi lite. Kom hem och slog mig ner framför tv:n för att kolla på fotboll, Spalien vann :D Whiie! Men något som är skit är att det kommer inte kunna bli Spanien-Portugal i final vilket jag vill... Men hejar iaf på Portugal, tror dock att Tyskland kommer ta hem det hela men "/

Förresten, jag har fått höjd lön :D 10kr i timmen mer! Haha.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!