21 juni - Förkyld

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-06-21 » 23:07:22
Har nyss kollat på fotboll, Portugal vann! Och vem gjorde målet då? Ronaldoooo ;D Självklart!Men annars då? Jag var ute och red med Cissi igår, det gick superbra. Blev en sväng så de fick svalka sig lite sen mest bara skritt :) Sen drog jag in till stan och sov hos Simon. Sovmorgon där och kolla på Tre kronor :D Fy fan jag älskar det! Haha. Sen åkte jag och jobbade en stund. Och fan jag är förkyld x( Dra åt helvete alltså vad jag hatar min hals, känns ett rivjärn! Har druckit massa te med honung och imorgon ska jag fan dricka Whiskey, då lär det väl fan försvinna? :D


Längsta halsen i stan eller? xD Haha.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!