Blonda resultater

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2012-07-19 » 12:17:27
Här ska ni få resultater i bilder på hur min blondering blev.
Det är bästaste Cissi som blekt det ♥
 
1. Innan blekning
2. Efter en blekning, endast på det röda
3. Blekte utväxten
4. Blekte allt
 
Jag tror att jag är nöjd nu. Ska ha på lite silverschampo så de något gula nyanserna fösvinner och sen ska jag ha på beigeschampot så det inte är vitt eller ännu värre grått! Nej fy fan något sånt vill jag inte ha! Fixade även löshåret och det blev en jävligt bra färg :D Nöjd nöjd nöjd! Och allt detta tack vare Cissi, hon är ju en klippa (:
 
Här har ni även resultatet på hur mitt hår blev med Donuten i.
Även Cissi som fixade! Fy fan så bra hon är :D ♥
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!