11 juli

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-07-11 » 21:28:44
Har vart en ganska lugn dag men samtidigt har det hänt saker. Började med att mina ägg på något sägg blev åt helvete fel. Sen var ju upp och sprang spåret, käkade lunch, mamma kom hem med världens finaste pajform (lägger nog upp imorgon). Drog ut till mormor och morfar för att klippa klor på kaniner, käka och sy. Myste även med hästarna. Sen när vi skulle hem stod det en kviga i hästhagen så fick ta oss tid till att mota tillbaka henne in i sin hage ;) Nu är jag hemma, ska nog snart ner till Oskar och dom om jag orkar. För tillfället så bakar jag kladdkaka, mums!
 
Bild på min kanin Torsten:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!