Viva la diva

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2012-01-20 » 10:24:00
Har funderat lite på Viva la divas produkter. Är dom verkligen bra? Själv tycker jag att det känns väldigt budget och sjukt B!!! (Ska jag säga som köper H&M:s. Haha!) Jag har nagellack därifrån men inte smink. Jag kollar knappt på det hållet på smink men nu har jag sett att fan vilka fina läppstift dom har, så blev lite sugen. Och eftersom att jag inte testat deras smink så ska jag egentligen inte uttala mig. Men jag säger det att jag vet inte om dom är bra, dom kan mycket väl vara det. Jag säger bara det att jag tycker att dom känns B! Men snälla ni som har testat dessa, är de bra? Jag vill verkligen veta för jag är sugen på deras läppstift. Men om de inte är bra så är det ju dumt att köpa (:

Postat av: Emelie :)
URL: http://emelieterese.blogg.no/ 2012-01-21 / 21:01:52

Har provat dom, tycker dock dom fungerar sådär.

Dock fungerar ögonskuggorna skitbra!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!