Träningsvärk

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-01-19 » 21:58:59
Har träningsvärk efter igår då jag var och simmade i 3 timmar.
Men det var skönt, älskar att simma faktiskt (:
Och idag gick jag runt i nylagt paddocksand i en timme.
Haha, fan så dumt att betala för gym när man kan göra det ;D
Men jag har träningsvärk, och inte kommer det vara bättre
imorgon känner jag. Men va fan, känner att man lever.

Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig.
Klockan är ju bara 10 men jag är dyngtrött!
Varannan natt sover jag knappt ett skit och de andra får jag iaf
sova 5 timmar. På dagarna är jag skittrött och känner mig apatisk
men för att huvudtaget kunna få sova någon timme så
får jag verkligen inte sova på dagarna. Blääää!

Men något kul är att det blir klassfest på lördag :D
Whiie, och det blir mest veteranerna också :D
Måste faktiskt säga att jag saknar min klass som var förra terminen.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!