Stäääädar!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-01-03 » 23:33:09
Håller just nu på att städar min våning, det behövs verkligen.
Mitt rum är så täckt av saker att golvet inte syns i hallen
är det som en stig som man får ta sig fram på.
Ska även fixa upp min nya klädställning (:

Idag strax efter fem åkte jag och mamma ut till
mormor och morfar eftersom att min moster med familj
är hemma på snabb-besök, de bor i Östersund.
Så har jag kommit på den perfekta men urtråkiga
födelsedagspresenten till min pojkvän, hihi!

Postat av: FOTO - ELIN
URL: http://photogiirl.blogg.se/ 2012-01-04 / 00:02:53

sv: Tack så mycket! :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!