Måndag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-01-30 » 23:11:43
Filmen var helt okej, inte superbra men inte dålig heller.
Är man Monroe-fan så är det alltid kul att se men annars
så kan man vänta tills den kommer så man kan ladda ner.
Så det kanske förklarar, haha!

Nu sitter jag och är mätt så jag håller på att spy.
Imorgon ska jag pierca Lisa sen ska jag antagligen
ut till mormor och morfar. Så jävla svårt att få
tiden att gå ihop, varenda timme är meningsfull
känner jag nu. Hinner inte plugga och det är ju det
som jag vill lägga min tid och mitt krut på.



Har kollat på Familjen Annorlunda & Mammor och Minimodeller
samtidigt som jag; pluggat, lagat mat och bakat kakor som
vi ska ha till mammas födelsedag. Tjejen som kan göra
flera saker samtidigt här ;D Haha!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!