Kvällsöppet

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-01-24 » 00:01:09
Sitter och kollar på Kvällsöppet som äääntligen har säsongspremiär :D Pratar såklart om Juholts avgång men även om att Rolf Göran Bengtsson som fick Jerringpriset. Och där i programmet börjar jag bli förbannad. vad fan är det för snack om att han inte skulle vara värd priset? Är vissa dumma i huvudet eller? Fattar inte folk vilket arbete det är mellan människa och häst? Det är ett helt annat beteende än mellan två människor. Om en häst inte vill ja då kan du ju inte fråga den muntligt och vänta dig ett rakt svar som med människor, där gäller det att ha förståelse och så varandra nära för annars förstår man inte hästan. Det ligger så himla mycket bakom att kunna prestera så som R-G B gör. Jag visste inte ens att han var nominerad men tycker det är kul att han vann men gör mig inte så mycket. Blir mer upprörd över folks åsikter. Bara för att han inte syns i media lika mycket som en ishockyspelare så är han inte lika mycket värd, hallå kom igen. Det är media som tar fram det dom vill inte en idrottares kapacitet eller prestationsförmåga. Blir så ledsen när jag ser folk som inte förstår band mellan människa och djur. FATTA HUR MYCKET ARBETE DET LIGGER BAKOM! Men det ser inte folk. Det är ett annat liv som man måste synka med till max för att det ska gå vägen. Och vilket förtroeende man måste ha för varandra. Aja, jag ska inte snakca mer men jag hoppas ni fattar vad jag menar iaf (:

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!