Caroline af Ugglas

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-01-20 » 16:56:50
Eftersom att jag setat hemma idag och inte gjort så mycket så har jag passat på att lyssna på musik. Caroline af Ugglas blev det idag, alltså hon är underbar! Har ni inte lyssnat på henne så gör det. Många har nog väldigt svårt för henne, men inte jaaag :D haha! Men om vi säger såhär, gillar ni Janis Joplin så gillar ni henne, om ni inte har svårt för svensk musik dvs. Hon har förresten släppt en skiva där hon sjunger Janis låtar fast på svenska.

Nu ska jag käka mat och glå på tv sen drar jag till pojkvännen!

Postat av: lillblondin
URL: http://againstallodds.blogg.se/ 2012-01-21 / 12:56:23

Sv; Okej, jag kanske får gå in på någon butik och lukta på den parfymen :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!