Nytt för idag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-02-29 » 19:02:12
Efter att ha tagit en fika idag med Anna på stan så gick vi in i en tobaksaffär för att handla. Och gissa vad jag hittade? En supersnygg och skitsmidig tändare :D Whiie! Den ska jag ha på mitt rum, inte för att röka. Så jävla smidigt med en sån där och i den storleken när man ska tända ljus som är i lyktor eller i "glas" och ljuset sitter fast i glaset (:



Och vad hittade jag i postlådan då när jag kom hem? Jo tre filmer :D En är dock restad, Simon och ekarna. Men dessa är nog asbra :D Har bara sett Gökboet innan. Någon som kan säga något om de andra två? Har iaf bara hört bra om dem alla så (:



Så har vi lite hoetip när vi ändå är igång ;)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!