Lördag 18 feb

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-02-18 » 20:05:46
Idag har jag hunnit med att gå på loppis och varit inne i stan och målat en stor del av köket. Jag är duktig ;) haha! På loppisen fyndade jag två plåthinkar som det ska planteras blommor i till sommaren. Inne i stan blev det en fika på Sultans med hon som jag är kontaktperson till och köpte med mig ett läppstift. När vi kom hem så kom min fina Evelina-Ballerina. Käkade och målade på mer vitt i köket, ska kanske måla pallen också nu efter en kopp te. Ewe sover iaf här i natt och imorgon bär det av till Baggetorp på kaninutställning.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!