Fuck off!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-02-29 » 21:39:54
Tänker gå och lägga mig nu. Är bara sur och redigt förbannad. Hittar mina absoluta drömskor men är för seg för att beställa eftersom att de var från utlandet och jag inte vet hur man gör. Så jag blev så grymt jävla förbannad och bara skrek och sprang ner i källaren och pucklade på boxningssäcken!!! Jag vet det låter helt sjukt larvigt men om ni någon gång vart med om det så vet ni hur det är. Aja, jag är verkligen på skithumör och vill bara hänga mig så lika bra att gå och lägga sig och hoppas på att jag får en riktigt jävla superunderbar dag imorgon och att skorna dimper ner i min postlåda helt bara sådär, drömma går ju faktiskt. Fuck off, bye!

Postat av: Rosie
URL: http://kriangros.blogspot.com 2012-03-01 / 14:23:08

Ett litet tips som kanske muntrar upp dig :) : http://www.glossybox.se/



Från en beautyjunkie till en annan ;)



Puss!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!