Te & Tröja

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-12-17 » 13:22:30
Min rygg värker som fan och inte en enda värktablett verkar ju funka x( Åååh! Tröstar mig med ett nytt te. Ica:s egna faktiskt. Har aldrig testat det förr. Stod framför te-hyllan ett bra tag och insåg att jag testat nästintill alla te:er...Men handlar nästan alltid på Coop och där finns ju såklart inte Ica:s. Så jag tog två av deras ekologiska te:er. En sort testade jag nu precis. Havtorn & Skogsbär, supergod faktiskt :D
 
 
Och här nere har vi tröjor av samma modell från H&M. Jag har liknande i vinröd och typ mörk turkos eller vad man ska säga. Men hur snygga är dom inte? Älskar dom. Och i dessa finns det till och med lite glitter ;) Får öska mig i julklapp (:
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!