Redovisat & Frånvaro

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-12-10 » 15:26:39
Redovisade mitt arbete idag inför en klass som jag inte känner alls. Läskigt! Med min klass är det lugnt men nu var det ingen jag kände xD Men det gick bra i alla fall fast att jag var så oerhört nervös! Och min lärare var nöjd så det är ju positivt ;) Jävligt skönt att ha det klart. Något mindre bra är all jävla frånvaro som står på mig fast inte stämmer! Helvete vad sur jag blev idag när jag kollade. En hel dag står som frånvaro fast jag var där och det stod också att jag var där förra veckan, helskumt! Och att jag varit borta tre lektioner som jag har hemmastudier på... Ska kolla med dom lärarna imorgon så dom fixar det.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!