Nyårslöften

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-12-31 » 13:11:45
Nyår och många går in i det nya året med löften. Vilket jag inte tänker göra. Jag vill inte sätta något press på mig även om det bara är för mig själv och ingen annan. Jag skulle kunna sätta löften som ta körkot, träna och skaffa jobb. Men det kommer jag att göra utan löften om det är så att det är rätt läge. Kan förklara lite mer hur jag tänker. Alltså körkort då t.ex. jag ska plugga till det nu och sätta igång ordentligt men det kan lika gärna bli så att jag får drömjobbet bara sådär (inte så troligt men) eller går in i en depression eller ja vad som helst. Man vet ingenting om framtiden. Så jag vill inte ha löften för kul sen när året är slut och man kanske inte uppnåt sitt löfte och sitter där och tänker "Fan vad värdelös jag är.."! Nej det är du inte! Antagligen har det kommit saker ivägen för dig som du inte på något sätt kunda ha förutspått. Jag vill bara gå in i det nya året helt "ren" eller vad man ska säga, haha. Sen så tycker jag inte ens att det är en sån himla stor grej. Det blir bara ett nytt år om ni förstår hur jag menar. Fan det känns som att jag låter som en liten bitterfitta och bara är ja, bitter. Haha. Så är det ju inte för er som känner mig, ni förstår hur jag menar ;) Detta inlägg skulle bara bli ett kort om att jag helt enkelt inte har några nyårslöften men råkade bli lite längre. Undra om någon av er ens läser? Och just ja kanske ska lägga till det för er som nu har nyårslöften och blir griniga så fort någon inte tycker likadant. Jag tycker inte nyårslöften är fel, det har jag inte sagt. Bara att det itne passar mig. Vissa kanske behöver den pressen för att klara saker. Och vi är olika, och tur är väl det.
 
Själv sitter jag kvar lite i julstämmningen och inte riktigt i nyårsfeelingen än (:
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!