Jag saknar dig Amanda

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-12-30 » 10:00:00
Jag saknar min fina vän, oj vad jag saknar henne! Denna lilla byhåla känns död och grå nu. Har saknat dig ända sen du flyttade såklart men nu när skolan slutat och det verkligen har sjunkit in så känner jag att det fattas något. Och fan det är ju du Amanda! Tror jag börjat fattat nu på riktigt att du flyttat, låter som du dött typ men känns fan nästan så xD Haha. Vem ska jag nu ragga på på alla partyn och vem ska jag glida ner till helt spontant bara för att få vara jag och garva en skvätt? Och Torkel i knipa är aldrig desamma utan dig. Jag saknar dig så obeskrivligt jävla mycket ungjävel! Fattar du det? Jag kommer snart upp och hälsar på, det lover jag (: ♥
 
Postat av: Lotta
URL: http://olesenstjej.blogg.se 2012-12-31 / 10:23:38

Sv: Haha, jaa visst var dom snygga ;D Vad ska du hitta på för skoj idag?? =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!