9 aug

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2012-08-09 » 22:49:19
Idag har det vart ganska så fullt upp. Jag och mamma åkte till Lager 157 på förmiddagen och små shoppade lite, blev inte så mycket. Två par leggings och 5par strumpor ;) Sen åkte vi till mormor och morfar för att fixa massa där och ta en fika. Sen hem för att laga mat och sedan måla boden. Efter det gick jag ut på långpromenix men blev upphämtad när jag hade 10min kvar av mamma för hon tyckte att vi skulle åka till Lisa och fika, så det gjorde vi ;) Sen på vägen hem så sprang jag och mamma spåret eftersom att det ändå var på vägen och vi hade träningskläder :D Vilken toppendag!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!