28 aug 2012

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-08-28 » 16:51:11
Har varit på kanonhumör hela dagen men pratade nyss med min pojkvän och mitt humör sjönk rätt så fort. Hatar när man själv är på bra humör och sen pratar man med någon som inte är det och det smittar av sig så man blir pissgrinig... Han sa inget illa bara var på dåligt humör, fan jag är lättpåverkad tror jag... haha! Trött är jag också. Och ont i tummen! Fan jag skar mig när jag skar tomater. Rakt ner i tummen så det pulser ut blod i mängde. Så klantigt och så ont. Mitt andra plåster är på och även det är nu rött. Yes vilken bra eftermiddag/kväll detta är. Vill krypa ner i min soffa och stanna där föörääävär!
 
Jag vill ha denna i mitt akvarium:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!