13 aug

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-08-14 » 12:19:52
Igår målade jag allt som ska vara svart på våran bod + knutbrädorna (: Det fick min huvudvärk att gå över? xD haha! Sen kom min älskling så åkte vi ut till mormor och morfar för att käka kräftor :D Dom kräftor jag jag och Simon fiskade förra året.
 
Gårdagens day look:
Postat av: Josephine Legendi
URL: http://www.legendi.blogg.se 2012-08-14 / 20:23:41

Hejsan! Jag tycker hopprepet är bra! Helst hoppa med skor för repet snärtar mot fötterna annars. Men visst är det bra med tanke på att den räknar både hopp och kalorier! Absolut ett värt köp :)

Svar: Okej, tack så jättemycket :D
Felicia Ericsson


Postat av: erica
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se 2012-08-15 / 11:20:19

hej gumman. jag saknar dig med :)
hur är allt? hur går det med livet och allt runtikring? jag är nyfiken. vi hörs alldeles för sällan :( kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!