Saknar min Ewe!

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-04-18 » 12:56:32
Saknar min Evelina så jävla mycket att jag blir arg! Saknar henne så jävla mycket att jag jag dricker te ur hennes mugg. Har fan inte träffat henne på över en hel vecka, och det är inte bra för mig. Jag går under utan henne. Igår när hon ringde så bölade jag bara i telefonen. Hon är en så stor del av miG, min privata lilla psykolog ;) Jag fattar inte hur hon kan förstå allt som jag säger och känner. Och det är inte fejk, för jag känner att hon gör det. Andra kan förstå men ändå inte djupt förstå, men hon gör det.



Just nu är jag iaf hemma själv för första gången på en vecka och det känns underbart. Man kanske inte tror det men det bor en stor ensamvarg i mig. Ni ver när man känner sig kvävd och när man är ensam hemma kan man andas fritt, så är det. Lyssnar på gamla Imperiet låtar och skrålar med. Ska göra ännu en kopp te nu, puss!

Postat av: Emelie :)
URL: http://emelieterese.blogg.no/ 2012-04-18 / 15:17:27

Felicia, ditt nr så jag kan ta och ringa dig en dag?

Kan bara ditt hem nr, men vågar inte ringa dit :o haha



skicka den i mail eller ngt :)

[email protected]


Postat av: Evelina
2012-04-22 / 22:49:08

Bebisen saknar dig massor, men vi ses imorgon bästaste lilla du! puss, puss och massa puss finaste vännen <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!