Min lördag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-04-22 » 00:20:26
Basket i Eskilstuna:

Åkte hemifrån kvart 07.40 och hämtade upp mormor och morfar så drog vi till Eskilstuna. Så kollade vi på min kusin Hilda som spelade basketturnering, och vet ni vad? Dom vann alla matcherna, så duktiga flickor :D Var riktigt roligt. Fast Hilda blev sur i slutet av sista matchen och gick av planen för domaren sa åt henne att hon gjort "felsteg", vilket alla gjorde hela tiden. Men då blev hon asgrinig och gick av ;) hehe. Så sur!





Shopping på Tuna Park & Myrorna:



När vi ändå var i Eskilstuna idag så passade vi på att svänga förbi TunaPark för att se om de hade den randiga skjortan som jag letat efter länga som vart slut i alla Gina jag vart inne i... Och det hade dom :D Så glad! Och de hade även linnena som jag la upp igår så de åkte självklart med dom med ;) Sen har jag velat ha en jeansväst nu väldigt länge men har inte velat köpa någon för 400kr eftersom att jag ska klippa i den och sätta fast nitar osv. Så hittade två st på Myrornas som jag ska pimpa om lite. (:

Hoppsan fyller år:

Så fyller ju även Hoppsan år idag, minns ej hur mycket hon fyller :O Men ren jävla tur att vi åkte. Vi hade glömt att hon fyller idag (pinsamt) så vi bestämde oss för att åka dit sen sa mamma i bilen att fan är det inte idag hon fyller. Jag sa att jag inte vet men eftersom att det inte stod några bilar där så tänkte vi att nej det är nog inte idag men det var det visst ;) Haha. Fick supergod hemmagjord smörgåstårta, mums!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!