Vad har jag gjort?

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-09-15 » 21:18:00
Jo jag har gjort en del faktiskt! Eller har ju vart sjuk halva tiden men ;) Men jag tänker berätta om det jag kommit ihåg att ta kort på iaf. Har hänt mer men inget så speciellt (: Men jag har bland annat bakat!

Recept (klicka på bilden för att se den större) :


Men skulle råda till att dubbla, kanske till och med tredubbla fyllningen. För det smakade inget om detta, var alldeles för lite. Men annars var det toppen! Inte alls torr eller smulig (:



Studentpresent!

Fick en superfint och gulligt armband från SNÖ av Marie m.f i studentpresent.
Lite sent jag vet, men har inte blivigt av att fira innan med dom (:



Nya doftljus!

Köpt doftljus från Euro Store med dofterna Orkide och Röda bär!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!