Nya hårprodukter!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2011-09-07 » 11:56:24
Var faktisk på Rusta och köpte allt.
Det blir sååå mycket billigare!
Tex. hårinpackningen kostar 110kr på Åhléns
men på Rusta kostar den 69kr :)



Bobby´s hårspray: Har använt den ett tag nu och gillar den. Kan bli lite väl stelt håret av det men det håller länge och man behöver inte ös på. Kostar 10kr! :D Däremot är Bobby´s Schampoo & Balsam urdåliga! Fyfan det är det sämsta jag testat. Mitt hår blev frissigt och strävt av det. Men sprayen är bra ;) Haha!

Aussie hårinpackning: Bästa hårinpackningen jag någonsin testat! Luktar underbart, typ godis/tuggummi! Håret blir mjukt och lent, inte glansigt så det ser flottigt ut. Har bara bra saker att säga om denna (:

Tresemmé värmeskydd: Har inte testat än så har ingen aning ;) Köpte det nu för att testa. Så vi får väl se vad jag kommer tycka om det, spännande ;) Återkommer med det!

Batise torrschampoo: Har testat det en gång endast, och då tyckte jag att det var superbra! Finns i olika dofter också vilket jag gillar (: Och dom luktar supergott! Är inte så dyra heller. Men sist jag testade det så älskade jag det så borde väl inte var så stor skillnad nu, men vi får se ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!