Fotboll & Tv

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-09-04 » 15:53:52
Nu ska jag strax iväg på fotboll i Stigtomta!
Idag har jag bara slappat och kollat på skor (:
Får se om jag köper några, funderar på ett par gula.



Och vad händer ikväll då? Jo Idol drar ju igång, haha!
Jag tror faktiskt att jag ska kolla, men får se.
Ska iaf se när det är i Stockholm eftersom att jag har vänner
som var där då (: Men kommer nog inte följa, ska ni det?


Men imorgon smäller det fan på riktigt!
För då drar Ensam mamma söker igång :D :D :D
Mitt favorit-program! Hihi!

Postat av: Patricia Lindh
URL: http://mammasangel.blogg,se 2011-09-06 / 08:49:55

Åh, tack så mycket! :D Vilken mysig design du har här inne, lite gammelrosa. Gillart verkligen! Fina bilder.



Kramar!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!