Förmiddag - 26 okt

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-10-26 » 14:07:04
Igår kväll tittade jag, Ewe och mamma på nyaste Pirates of the Caribbean.
Tycker dock inte att den var sådär superbra, men gillade sjöjungfruarna :D


Idag har jag varit i skolan och haft en halv engelskalektion innan jag gick
ner på stan med Ewe och vidare en sväng till polisen. Så fixade jag lite mer
pengar på mobilen vilket var välbehövligt (:

Sen blev det en liten sväng på stan för lite mini-mini-mini-shopping :D Haha!
Köpte en plast-"burk", ska ha hos Simon för att ha färgshampoo i så jag har
både där och hemma :D Smaaaart (Y) Den kostar 15kr iaf ni undrar. Skit smidig!
Just ja, jag & Ewe var även förbi Viadidakt och lämnade papper och
där fick vi varsitt lypsyl (hatar att det stavas så...)! Jag tog ett grönt :D
Det är både bra och luktar gott (:

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!