14 okt - Fika & Idol

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-10-15 » 00:04:30
Efter skolan blev det en fika på Coffee Lounge
med hon som jag är kontaktperson till.
Trevligt även om det bara blev en snabbfika (:



När jag väl kom hem så satte jag mig och
dog ett tag i soffan innan jag började med datorn.

Annars ikväll så har vi vart hos några vänner i Valla
för att glo på Idol och dricka gott.
Måste bara säga, jag tror jag är lite småkär i Linnie!
Haha, alltså hon är ju för grym och sjunger som en gudinna!!!
Attans att hon har flickvän ;) Haha, skämt och åsido.
Eller säger man "skämt och sido"?
Men ni fattar, tyckte iaf synd om henne idag eftersom att hon tappade texten.
Men sånt händer, även den bästa.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!