Sista november

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-11-30 » 21:57:46
Jaha vad har hänt här hos mig idag då? Jo jag har ju vart i skolan som vanligt sedan mötte jag upp min gammla vän Malin på stan för att ta en fika/lunch på Coffee Lounge. I väntan på att bussen skulle gå om en två timmar så blev det en sväng på stan. Köpte lite julklappar, eller ah en julklapp.

Hemma så satte jag igång med julklappsrim och slå in lite paket. Har även kollat på Skilda världar och halvsovit lite i soffan. Sen kom mamma hem och vi lagade våra första hemmagjorda köttbullar! :D Haha! Och dom blev faktiskt riktigt goda, kanske inte riktigt exakt sådär supersaftiga som jag vill ha dom "/

Men nu ska jag strax gå och lägga mig, men är lite sugen på att se klart Kalla fakta som idag handlar om prostitution på Thai Massage salonger. Men får se (:

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!