Onsdag - Bowling

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-11-10 » 20:57:17
Idag har jag och hon som jag är kontaktperson åt varit och bowlat :D Har inte bowlat sen jag var...hmm... 13 tror jag xD Så det var riktigt kul (: Men jag fick spö av henne ;) Sen fikade vi också, åt någon Daimbakelse, helvete så god den var :D



Efter det så hade jag en timme över till ingenting för jag skulle vänta på mamma så jag gick till biblioteket och pluggade, duktiga jag ;) Sen dog vi till mormor och morfar som höll på att stöpa ljus, pensionärsgöra ;) Men så käkade vi mormors underbara skaldjurspaj :D Mmm!

Old pic!
Postat av: Sanna
URL: http://sannalii.blogg.se/ 2011-11-11 / 08:56:23

Hahahaha för många gånger på för många ställen, men det är tyfft! hahaha :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!